La tradicional ruta del pont a ESPINELVES

El dissabte vam anar a fer una cursa de muntanya a Tordera, vaja, una marxa bastant popular. En Pep va fer el circuit llarg d’uns 17-18kms en 1h 26min (6è) i la Núria la curta d’uns 9-10kms en 1h (suposem la 1a dona ja que no hi havia gens de control a l’arribada).

El diumenge amb bici cap a Espinelves i és que des del 2004 que hem fet de la ruta en btt des d’Arbúcies a Espinelves una tradició. No precisament per anar a buscar un arbre, sinó coques!

Vam sortir el diumenge 07 de desembre al voltant de les 10:30 des  d’Arbúcies, concretament des del camí que ens porta a la Font del Regàs. Vam prendre les bicis i just passat el primer pont vam girar a la dreta. És un camí ciclable que va pujant i atrevessant per les plantacions d’avets que segurament trobarem l’any vinent  a Espinelves. Trobem una primera cruïlla de tres camins on prendrem el de la dreta, que també va pujant. Arribem a una cruïlla on trobem un castenyer i prenem el de més a l’esquerra.  Continua pujant pocs kilometres més fins que va planejant fins arribar a una masia, a continuació topem amb una ermita i seguirem el camí de l’esquerra. Ens enforntem a la última pujadeta, i la resta és baixada fins al Coll de Revell, i en 3 km més arribem a Espinelves. Des del coll de Revell ja veiem la cua de cotxes aturats a l’Eix.

Vam arribar a Espinelves, un piló de gent, cotxets de nens, … vam lligar les bicis a un arbre i davant un paio de protecció civil que dirigia el tràfic. Vam fer la volta de rigor, la parada de les coques, la del mató i la del formatge, i “andando” a buscar les bicis, que ens durant cap a Arbúcies per la carretera vella fins al Camí de la Font del Regàs.

En total una volteta curta de 25,50 km i +/-650 m de desnivell acumulat. Us passo les dades de la ruta.

I fins l’any vinent!

ANY 2005

ANY 2006

ANY 2007 (interrupció)

ANY 2008

Aquesta entrada ha esta publicada en competicions, Fires, sortides amb bici. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

2 respostes a La tradicional ruta del pont a ESPINELVES

1. societatilimitada ha dit:

Pep! Tu sí que ets afortunat! Cada any has estrenat bicicleta!!! Fixa’t en les fotos!

2. Joan ha dit:

Però que munteu una parada de coques ? jajaja…

L´any que bé t´hi podries ficar un remolc a la bici , depàs ja t´encarregaria una coca per mi.