Bones Festes! (i a falta de neu molta bici!!)

Com cada any aquí us posem la nostra felicitació: Bones Festes!

El dijous passat vam tenir sopar del Team al Casa Nostra. Vam ser força colla, cap a la cinquantena. Era el primer any que el fèiem i va anar d’allò més bé.

A la Núria li van atorgar el premi “Team Calella” per unanimitat i el premi “esprit d’equip” va ser per en Joan U.

Taula del sopar

La Núria i en Joan

El cap de setmana passat ens vam quedar per casa ja que el dissabte vam anar a fer el 1er (i últim) Duatló de Teià 2010 (5-20-2.5).

La crònica d’aquest duatló podria ser perfectament, la crònica d’una mort anunciada…

Hi hem anat uns quants del Team, en JC, Romà, Jordi R., David C., Javi M. i nosaltres dos.

Arribem i encara no hi ha res muntat, ni boxes ni arcs de sortida, res de res! Mica en mica van muntant les coses però ja es veu que no sortirem pas a l’hora. Entre una cosa i una altra sortim amb 1h de retràs.

El primer tram de run és molt lleig, i això que tenen corriols per fe-ho bé! Total 5.2kms per pista, surt un ritme rapidet i en Pep entra entre els 10 primers a la T1. La Núria entra a la T1 en 3a posició.

Es fa la transició com es pot en uns boxes que són molt, molt estrets i en pendent i sortim amb la btt de baixada per uns corriols que no són gaire tècnics fins a trobar una pista ampla.

Aquí s’acaba tot… s’havia d’agafar un desviament a l’esquerra que no estava senyalitzat i la gent es va perdre en massa, un per aquí altres per allà… un drama. El gruix dels competidors van decidir tornar a boxes i fer anul·lar la prova. No els hi va ser gaire difícil…

En Pep, però no es va perdre, tot i que va dubtar un moment… però va veure un que anava decidit cap un trencant i el va seguir. Quan el va atrapar li comenta si sap el camí i resulta que aquell no era competidor però al cap de res ja vam tornar a veure cintes de la duatló o sigui que anava per bon camí.

En completar la primera volta i arribar a boxes ja veig que tothom està recollint els trastos i em comenten que s’ha anul·lat tot… decideixo tornar enrerra a buscar la Núria. Al cap d’uns 3kms la trobo i baixem xino-xano.

Marxem cap a casa i anem a rodar una estona i després a la piscina a relaxar una mica.

Diumenge sortim amb bici de carretera per la N-II, uns 80kms amb algunes sèries i canvis de ritme.

A Sant Martí

A l'Esplai

Aquest cap de setmana, ha fet fred, però sol, tot i així hem sortit amb bici

Després de fer cagar el Tió i anar a dormir tard, sortim el dia de Nadal cap a les 10:30h per fer uns 100kms amb la bici de ctra: St. Pol – Mataró – Dosrius – Llinars – St. Celoni – Tordera – St. Pol.

A la plaça de Sant Andreu

Per St. Esteve toca BTT amb els del Team. Quedem a St. Andreu a les 9:30h i fem una ruta de 41kms (+/-1300m) en 3h 50min. Al final hem sigut una dotzena. Dels 3termes hem anat a l’Esplai per can Borra després cap a la Torre del Foc per Sta. Maria i cap a St. Martí pel GR i d’allà una altra vegada cap a l’esplai per la pista, i d’allà cadascú cap a casa seva a menjar canelons.

Aquí teniu el track:

Aquesta entrada ha esta publicada en competicions, Events socials, sortides amb bici. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

3 respostes a Bones Festes! (i a falta de neu molta bici!!)

1. Neus ha dit:

Hola!!!
    NO pareu ni per Nadal!!!
    Al final marxem del 1 al 5 a Ceillac, a fer gel!! Però allà hi ha molta neu (us tempto una mica).
    El 7 encara no sabem si tenim festa, però si tenim anirem o a Bielsa o Benasc a fer gel, si hi ha! El David diu que el gel és efimer i que s’ha d’aprofitar. I que no és efimer em pregunto jo.
    Bé, feu la cursa dels nassos de Barcelona??? Nosaltres allà i serem abans d’agafar els bartulos cap al gel.
    Si no parlem abans, Bona entrada d’any!!!

2. societatilimitada ha dit:

Hola xula!!!! En principi no farem la cursa dels nassos. Em vaig apuntar a la marató de BCN i no em vull saturar de ciutat comptal!
    Parlaré amb en Pep, perquè ahir dèiem d’anar algun dia a fer esquí de muntanya, a veure si el dia 31 al 2 podem fer alguna cosa!!! El dia 3 i 4 treballem, …