Triatló Half Garotxes · Les Angles

Ja han sortit les classificacions definitives, aquí les teniu: Resultats_HALF-GAROTXES-ANGLES-2010

Al final en Pep 5h 33min, posició 42 d’uns 240 i amb el 5è millor temps a la mitja marató a tan sols 1min del primer, si ho sé apreto!!!!!

La Núria 6h 58min, posició 163 d’uns 240 i 10a noia, va ser la 3a del TCT a sortir de l’aigua amb un temps de 31min!!!!

Al final us posem els track de les 3 disciplines i les transicions. Si algun dia pugeu per allà feu la ruta amb bici que és molt xula!

El divendres a la tarda varem sortir de Sant Pol al voltant de les 20:00h. La idea era arribar a Les Angles el dissabte el matí per poder fer el warm up previ de la Half, o sigui que varem passar la nit a dalt de la Collada de Tosses per presentar-nos al Llac de Matemale al voltant de les 10:00. Varem recollir els dorsals, varem plantar la furgoneta i a quarts de 12 ens vam posar a pedalar uns 15 -20 km per familaritzar-nos amb l’entorn. Fem una petita transició i a córrer uns 3-5 kms.

Inspeccionant el terreny

Aquest cap de setmana no només es celebrava una Half, sinó que es celebrava el Festival del Triatló. El dissabte ja es feia un triatló sprint (Matemale) i una distància Ironman (Altriman); diumenge una Half (Garotxes) i un olímpic (Capcir).

Havent dinat comença a espurnejar i al voltant de les 17:00 arriben els companys del Team Calella: en Santi, en Joan, en Jordi P., en Jordi R., en Raül i en Carles. Mentre uns quants anem a Les Angles a comprar provisions, en Jordi P. i en Raül tasten l’aigua del Llac, els altres ens ho guardem tot per l’endemà.

6 dels 7 cavallers

Al vespre nosaltres baixem a dormir a la furgoneta, a 100 m de la nostra meta. Ens posem a animar als de la cursa a peu de l’Altriman, qui han fet 3.800 m nedant i 189 km de bici amb un desnivell de 5.000 m; només els queda 42 km també amb desnivell ja que pugen i baixen de Les Angles a Matemale. Un cop sopats, tornem a animar als corredors, aquests ara menys nombrosos, ja que des d’on erem sentiem crits i ànims de quan van arribant a la meta de Les Angles.

Sopant a la Motorhome

El diumenge, poc més tard de les 7:00, apareix la furgoneta del Team, fem les preparacions prèvies junts, riem molt, cridem molt…, suposo que per anar deixant escapar els nervis que provoca una competició moments abans.

Un cop en Joan veu la coberta d’en Jordi P., es posa les mans al cap, era de paper de fumar, si no la canvia segur que punxa, ja que les carreteres estan en bastant mal estat, graveta, forats, … Sort, o no, que en Raül porta cobertes de recanvi i n’hi deixa una.

Finalment després de posar les coses als boxes i fer un breafing escàs, ens donen el tret de sortida mitja hora més tard que olímpics.

Fem els 1.900m de natació bastant bé, en Pep uns 34 minuts i la Núria uns quants minuts menys, 31. Coincidim que en algun moment de l’aigua, ens ha faltat aire, suposo que dels nervis, però al tombar i espaiar-nos ens va passar.

En el tram de la bici, la Núria va veure passar a tots els del Team, excepte en Jordi P. que va ser un dels primers en sortir de l’aigua i en Carles, també per davant. El circuit constava de dues voltes de 44 km, passant tres colls (x2= 87 km): el Coll de la Creu (1.712m), Coll de la Llosa (1.866m) i Coll de la Sallite (1.750m), en total un desnivell acumulat de 1.800m en les dues voltes. El primer en atrapar a la Núria, és en Raül, el segon en Santi, en Pep, en Jordi R. i finalment en Joan. Poc a poc ens anem posicionant. Només hi ha un membre del TCT que punxa! … En Jordi P. i a més punxa la roda que ha canviat la coberta! El circuit de la bici és exigent, però és molt xulo i passa per carreteres poc transitades.

El tram de la carrera a peu - Llac Matemale

Al tram de córrer, és l’etapa reina de’n Pep qui fa els 21 km amb 1h 28m. La Núria ho fa amb 2h 13m.  El circuit són dos bucles al voltant del Llac Matemale més o menys planers, amb un regalet: una pujada d’1km amb un desnivell de 100 m aprox. i que a sobre l’hem de fer dos cops!

Quan ja tots són a la meta, a recer i aixoplugats, la Núria arriba xopa com un ànec ja que la darrera mitja volta, la fa plovent, pedregant i amb vent. Temps final aprox: 6h 59m.

Arribada de la Núria

En Pep arriba el segon del TCT amb un temps de 5 h 33m.

El primer en Raül, en Pep, el Jordi P, en Carles, en Joan, en Santi, en Jordi R. i la darrera la Núria. Enhorabona finishers!! Dues Halfs fan un Ironman!!!

Es mereixen una atenció MOLT ESPECIAL a l’Amanda, amics de’n Jordi R. i en Xavier (membre del TCT) qui ens van venir a animar. A tots ells MOLTES GRÀCIES!!

És una Half per repetir.

Natació Pep (34min): http://connect.garmin.com/activity/40527244

T1: http://connect.garmin.com/activity/40527248

Bici Pep (3h27min): http://connect.garmin.com/activity/40527255

T2: http://connect.garmin.com/activity/40527257

Run Pep (1h28min): http://connect.garmin.com/activity/40527260

Aquesta entrada ha esta publicada en competicions. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

3 respostes a Triatló Half Garotxes · Les Angles

1. joan ha dit:

Ostres Pep !! a un minut del primer , cada vegada t´hi trobes mes be amb el triatló . Felicitats !

2. pep i núria ha dit:

Merci joan!
    La veritat és que em trobo molt còmode al la transició, però seguirem entrenant!

fins ara

3. Retroenllaç: 2012.07.07 · ALTRIMAN (per fi!) · objectiu complert! « Societat (i) limitada