Aquests dos caps de setmana ens hem quedat per casa…
El cap de setmana passat vam estar fent els entrenos proposats pel Mister. Tot i el mal temps que va fer vam poder fer-los sense problemes.
El dissabte vam quedar amb en Lluís (una màquina nedant) en Jordi i en Xavier per fer primer uns 1700m al mar i després el circuit complet de la Half-Challenge (uns 85kms, o sigui anar i tornar dos cops a Mataró) i després per acabar d’estirar les cames 2-3kms corrents. Durant l’entreno ens vam anar trobant gent del TEAM, els germans Claramunt, en Joan… Un bon entreno ja que així tenim el temps més o menys controlat del sector de la bici (això sí sempre depenent del vent que bufi!!!).
Aquí va el recorregut amb bici de la half-challenge Calella-Maresme 2010: http://connect.garmin.com/activity/31821924
El diumenge vam tornar a fer els entrenos, sempre sortint des de la piscina de Calella, aquest cop acompanyats d’en David i en Xavier. Vam fer 5 sèries de (13kms bici + 3kms run) + 3kms run suau per refredar i la primera sèrie també suau per escalfar. Un bon entreno d’unes 3h 40min. La pluja ens va amenaçar alguna estona però encara ens va deixar fer…
Aquí teniu l’entreno: http://connect.garmin.com/activity/32828483
Per cert! Durant la setmana ja ens ha entregat tota l’equipació, la veritat és que s’ho han currat molt. Anem com “figurines”!
Aquest últim cap de setmana teníem dues cites importants.
La primera el dissabte, on el Mister ens va organitzar un triatló social (1200m nedant+13.5kms bici+5.5kms run+ 13.5kms bici + 5.5kms run). La veritat és que feiem impressió ja tots amb l’equipació.
Doncs erem uns 30, a les 9:15h ens tirem a l’aigua (aquest cop sense meduses) i fem 1200m. En Carlos i en Choco ens van guiant amb el kayak. El primer a sortir de l’aigua és en Lluís, està com un toro nedant. La Núria surt a un minut o dos del primer i jo surto a uns 3 min. He notat molta progressió amb la natació, sobretot pel fet de balancejar bé el cos estirant el braç i per arrogegar bé la mà dins l’aigua (m’han sortit els 1200m en uns 21 min).
La transició és llarga, s’ha de pujar tota la sorra amunt passar per sota la via i pujar les escales fins a la placeta de davant la piscina uns 3min. A canviar-se i 1er tram de bici. A la transició ja atrapo a la Núira i a uns quants més.
Sortim amb la bici fins la rotonda de Canet i tornar, em passen un parell sueltos i una “grupet” que van tots a roda (no posarem noms!!!), cada tram de bici són uns 23min. Tornem a la piscina i a còrrer. En aquest primer tram en Lluís peta la coberta i s’ha de retirar, llàstima tant bé que anava!
Atrapo a tots els que m’havien passat amb la bici i uns quants més, el ritme que porto és d’uns 3:46km/min. Al sortir amb la bici davant només tinc a en Santi (un portento dels pedals) i en Jordi. En Raul i jo sortim junts però haviat em deixa enrera (serà que ell porta una cervelo i jo no… no ho crec!). Al cap de poc em passa el seu germà en Carles i no li puc seguir la roda, bueno la veritat és que ni ho intento… ja tornant al faro hem passa un altre que no se pas com es diu.
A l’última transició ja atrapo a aquat últim que m’ha passat i començo a còrrer sabent que tinc els primers massa lluny com per atrapar-los. Posso un ritme de 3:42km/min i al km 3 atrapo en Jordi, al km 4.5 a en Santi però no arribo a atrapar els dos germans Claramunt (que estan fortíssims els dos! han millorat una passada en molt poc… enhorabona!). Doncs em treuen un minut escàs un km més de run i crec que els hagués atrapat però així és el triatló. En total 1h 56min, un bon entreno de qualitat.
La Núria també molt bé, com sempre la primera noia! a uns 28kms/h el tram de bici, i el còrrer també molt bé a 4:50km/min a arribat amb en Xavier fent unes 2h 30min aprox. (potser un pèl menys i tot!)
La tarda l’aprofitem per anar a fer compres, gels, barrites, coses per les bicis…
L’andemà sortim amb la bici a rodar. Quedem a les 8h amb tot un grupet del TEAM, fem la volta a Hostalric (st.pol>st.cebrià>collsacreu>st.celoni>hostalric>tordera>st.pol) són uns 68-69kms amb +/-580m de desnivell els fem en 2h 39min. A Pineda en Pep punxa el tubular per una xina sort que és petita i podem arribar a casa amb només una inflada. Ara ja sé canviar un tubular… però he trigat 20min!!! si això em passa el dia de la Half m’agafa un patatús!!!
Aquí us posem la ruta (sovint la fem per evitar la N-II, està bé ja que fas una mica de tot i no hi ha gaire tràsit): http://connect.garmin.com/activity/32828515
Ens dutxem ràpid i anem cap a Calella per fer la presentació del TEAM CALELLA TRIATHLON.
Es fa a la plaça de l’Ajuntament, la veritat és que els de l’staff s’ho han tornat a currar molt, molt!
Tots amb l’equipació de gala, amb el culot i el mallot curts, cames depilades i un sol radint. A les 12h començaven els parlaments de la gent: primer en raul, després en JC i també l’alcalde de Calella. Després en JC es va anar encarregant de fer la presentació un per un de tots els membres del TCT. La Núria, la van deixar per l’última, allà tota sola…
Després la foto oficial del TCT 2010 i pica-pica a les 13:30h ja acabàvem le existències de menjar i la gent ja començava a desfilar. En definitiva, un dia “estupendo” amb un ambient immillorable llàstima als que us ho vàreu perdre!!! Us possem fotos quan anem a l’altre ordinador.
Ah! a la tarda a rodar molt suau i a fer estiraments que ja està tot el peix venut!!!!
Ultima setmana de cara a la Half , Pep i Núria , que us vagi molt be i molta SORT !!!
Merci Joan! A veure que sortirà… però l’important és que anem a disfutar!
MOLTS ÀNIMS!!!!!
AIXÒ JA HO TENIU APROP.
PER CERT, ESTIC FETA CALDO, AQUEST CAP DE SETMANA VAM FER ELS PEDALS DEL VI, 110 KM +3.000 METRES POSITIUS, UUUUUFFFFF
AIXÒ DE LA BICI ÉS MOLT DUR, AQUEST FINDE ESQUÍ!!!
PETONS I A ENTRENAR
Gràcies Neus!!
Aquesta setmana toca assimilar l’entrenament per deixar-ho tot a la Half!
Jo l’any vinent esquiaré tot el que no he fet aquest any!!!
Una abraçada.