III Infernal Raid Garriguenc

Dissabte raid a La Garriga. A les 8:00h arribàvem a La Garriga, temps just per preparar-ho tot i escoltar el brífing. A les 9:00h la sortida.

Vam començar amb un sector de patins per relleus, primer en Pep i després la Núria. Això dels patins no és “lo nostre” però menys d’en Pep, sort que eren només 500mx2 i vam anar ràpid al canviar-nos els patins per les bambes de bici. El següent sector era llarg i tot pujada amb la BTT, vam sortir els primers però de mica en mica, ens van anar adelantant alguns equips. Aquest sector sortia de la Garriga i anava cap a Cànoves, d’allà cap al Pantà de Vallfornés i després s’enfilava cap a Vallfornés i encara més fins a dalt del plà de la calma per un corriol d’un parell de kms on s’havien d’arrossegar les btts. Un cop a dalt es seguia la pista fins al Tagamanent (uns 30kms i +1150m). Allà deixem les btts i iniciem un sector d’orientació específica pel circuit permanent que hi ha muntat allà per separat, la Núria fa 10 fites i en Pep 10 fites més. Un cop acabat tornem a agafar les btts i baixem molt ràpid per pistes fins al Figaró on hi ha el CC. Baixant en Pep es fot una castanya monumental, com molts dels arbres que hi ha per allà… sort que porta el casc… cops, rascades i poca cosa més. L’ironman no perilla…uffff!

Al Control canvi del Figaró deixem les btts i comencem el següent sector de trekking, uns +800m en 17kms aprox. L’orientació és bastant senzilla, com a tot el raid en general, això afavoreix als equips més forts físicament. El trek s’enfila a la Trona i segueix cap als Cingles de Bertí d’allà baixa per un PR fins a uns espadats on realitzem un ràppel , i d’allà uns quants kms més i tornem al Figaró on ens comuniquen que per 3 min no entrem en el temps de tall del següent sector de btt. Sort que molts equips també van tard i aquest sector només té una balisa. Així que tornem a La Garriga per un camí entre la C-17 i el riu Congost, aquí en Pep es fot la segona petacada del dia aquesta molt més còmica… El caminet aquest era molt estret i a un costat hi havia paret i a l’altre a vegades el riu, herbes, esbarzers… doncs en Pep va anar de cap als esbarzers… però uns quants metres a dins d’una pila d’esbarzers tupits de mala manera. Ja us podeu imaginar que té punxes per tot arreu!!!!!! El més complicat va ser sortir d’allà dins… ja que era impossible recolzar-se enlloc sense que es clavessin un altre bon grapat de punxes; sort que portàvem les bagues d’escalada i amb això la Núria va poder estirar en Pep cap al caminet…

Un cop arribats a La Garriga deixem les btts i començem l’últim sector, orientació urbana. S’han de contestar unes quantes preguntes sobre La Garriga que tenien la resposta per diferents llocs de la vila. El raid s’acaba a la Balisa Infernal, hem de saltar de 3m en unes gorgues que fa el riu que passa per la Garriga i la balisa es troba el mig de la gorga, o sigui que tots mullats de cap a peus i baixar pel riu un trosset fins a la meta.

Al final, una dutxa i un bon entrepà, ja són les 20h. I sopresa… Em quedat 3rs de la categoria ELIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Com a premi dues invitacions  a les Termes Victòria, llàstima que no hi poguem anar avui!!!!!

En total van ser 10h 16min amb uns 70-74kms totals i amb +/-2200m.

El diumenge toca repòs, la Núria amb bici de carretera  i en Pep a nedar al mar. I després a endreçar tot el material d’ahir!

Aquí va l’Altimetria III Raid Infernal Garriguenc i les fotos i classificacions les podeu veure a http://www.flickr.com/photos/24706183@N03/sets/72157617831171271/show/

i a http://www.nonstop.cat/web/

Aquesta entrada ha esta publicada en competicions, raids. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

3 respostes a III Infernal Raid Garriguenc

1. NEUS I DAVID ha dit:

ENHORABONA!!! UNA MICA ACCIDENTAT…. PERÒ SI ESTEU BÉ.

2. JOAN ha dit:

Moltes felicitats a tots dos !!!!!

Pep , hauries de fer una curset de Btt jejeje…

3. Núria i Pep ha dit:

Doncs Moltes Gràcies! La veritat que la Núria s’ho va currar ja que era un raid dur, molt més físic que no pas tècnic…

Ja m’ho he pensat més d’una vegada de fer un curset de descens amb btt… passat l’ironman m’hi possaré!!!!